CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 6. mai 2012

Smakebit på en søndag : 6 mai

Da er det på tide med "Smakebit på en søndag" som er en fast spalte hos bokbloggen Flukten fra virkeligheten. Det hele går ut på at du skal ta opp boken du leser for øyeblikket og del et par setninger i en bloggpost(OBS!uten å avslør for mye av handlingen). Deretter skal du legge igjen url adressen til innlegget HER sammen med de andre smakebitene.

Denne søndagen skal jeg gi dere en smakebit fra "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson. Jeg ble ferdig med "Fange 59.Taterpige" i går og skal skrive en omtale om den senere i kveld.


 "Hun merket at hun begynte å få en følelse med tidens gang igjen. Hvilken tid det var på dagen,hvilken uke dag. Tiden gikk stadig langsommere,og for hvert minutt som gikk ,ble det vanskeligere å rive blikket fra det andret huset.Snart tok det opp all plass,fylte tankene hennes helt. Til slutt gikk hun og hentet jaken sin".s.23
Stikk gjerne innom Flukten fra virkeligheten og sjekk ut andres smakebiter!  Ha en flott søndag videre!

11 kommentarer:

Beathe

Tusen takk for smakebiten:-) Dette er en vakker bok og kos deg med lesingen!

metanoia

fin smakebit :)
dette er en av mine favoritt bøker !

Askeladden

Den finaste boka<3

Siljeblomst

Takk for smakebiten, Nina!

Ønsker deg en riktig fin kveld :-)

Berit

Hei! Det begynner å bli lenge siden jeg leste denne, så jeg husker ikke så mange detaljer. Det som sitter igjen, er stemningen den gav- også husker jeg at jeg likte den veldig godt! Kos deg med resten ;o)

Groskro

Denne boken er så fin, gled deg til fortsettelsen :-)

Unknown

Linda Olsson må jeg se og få lest snart!! Tusen takk for fin smakebit:)
Og så gleder jeg til omtalen din av Fange 59. Taterpige. Den ligger i bokhylla mi og venter:-)
Ønsker deg en gladglad dag!!!
Klem fra Pia

Nina C.

Svar til:
Beathes bokhylle: Takk Beathe! skal kose meg videre med boka:)

Mary-anne: Så fint å høre:) Liker det jeg har lest nå hittil:)

Askeladden: Det skjønner jeg:D

Siljeblomst: Bare hyggelig:) Håper du hadde en fin søndag!

Berit: Takk Berit:) skal kose meg videre med boka:)

Gro's Kro: Takk Gro:)

Pia: Bare hyggelig:) Skal skrive omtale om tater pige straks:) Håper du hadde en fin søndag!

Melusine

Jeg har inntrykk av at dette er en god bok,
så takk for smakebiten :)

Gråbekka`s Blogger

Takk for smakebiten:) Det er en nydelig bok, kos deg masse med den:) Ha en fin uke:) Har akkurat lest Ingen må vite av Aina Basso, skal om ikke så alt for lenge kaste meg over "Fange 59.Taterpige", jeg også:) Ha en flott lese uke:)

Nina C.

Svar til:

Melusine: Den er en bra bok:)

Gråbekka's Blogger: Bare hyggelig!:) Skal kose meg videre med boken!:) Skal se å få lest "ingen må vite "av Aina Basso snart:)

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...