CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 21. januar 2012

Utfordring #3

Tenkte jeg skulle kjøre i gang med en egen utfordring. Er nok ikke bare meg som har lignende bokprosjekter på gang .Så det er bare si fra hvis det er noen jeg har glemt å gi æren for ideen. Hvis du vil være med på utfordringen er det bare å gjøre det eller starte en egen!


Selve "bokprosjektet"/utfordringen  går ut på at jeg skal lese bøker fra ulike deler av verden. Nesten som en tur rundt omkring i verden gjennom bøkene eller ved hjelp av bøkene.

Setter ikke noe maksimum antall på bøker jeg skal lese,men  jeg skal prøve å holde meg til minst 2 bøker pr verdensdel(f.eks Asia,Afrika eller Sør-Amerika osv).



  • Tidsfrist: 1.jan 2012-31.desember 2012
  • Alle sjangere tillatt 
  • Minst 2 bok pr verdensdel *
  • Trenger nødvendigvis ikke å ha en forhåndsbestemt liste. Kan skrive opp titler etterhvert som tiden går. 
  • Dette er en utfordring som du ikke trenger blogg til. 
  •  Har lagt til Mr.Linky nedenfor . Hvis dere vil kan dere legge  url til "påmeldinginnlegget" under. Hvis ikke Mr.Linky funker legg gjerne igjen url adressen i kommentarfeltet. Det er ikke noe krav at du skal lage et innlegg om utfordringen(det holder å si fra om det i kommentarfeltet). Tenkte bare å teste ut Mr.Linky Funksjonen.
  • Lån gjerne bilde/logoen ovenfor hvis dere vil ha en i sidemenyen for å holde oversikt over hvilke utfordringer dere er med på.
Kom gjerne med tips til bøker som kan passe til de ulike verdensdeler eller sider som kan hjelpe. Det er første gang jeg setter i gang et slikt prosjekt. Vanligvis pleier jeg å velge bøker fra enten Norden ,Europa eller Amerika. Denne utfordringen er ikke av den vanskligste eller mest tidskrevende ettersom det gjelder kun 6 verdensdeler(egentlig 7 hvis man regner med Antarktis )

Liste over bøker jeg skal lese kommer etterhvert som jeg får enn viss oversikt. Kommer til å legge en  link til listen min over bøker jeg skal lese,så hvis det er noen som står fast så kan dere gjerne titte på listen å få inspirasjon eller somsagt komme med tips.
* Kan endres til å gjelde hvert land for de som ønsker å gjøre utfordringen litt mer spennende.  Men da kan det hende at det tar lengere tid. 

5 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger

Er med jeg, virker som en morsom utfordring:)

Nina C.

Så bra at du er med på utfordringen:) Er spent på den selv.

Nina-Martine

Hørtes ut som en artig idè, men er nok alt for kresen til å gjøre noe slikt selv :p

Nina C.

Mhm, men jeg sliter med å velge ut et par land per verdens del. Er så mange fine bøker jeg vil lese,men så må jeg velge noe .

Julie

Fin utfordring! Jeg kommer dog til å holde meg til Asia-prosjektet mitt denne gangen. :)

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...