CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 28. april 2012

VINNEREN AV GIVEAWAYEN

Da har jeg ved hjelp av nettstedet random.org  trukket ut en heldig vinner av "Bokgiveawayen" som jeg startet den 23. april og som jeg avsluttet 27.april kl.23:59. Vinneren får to bøker av meg tilsendt som premie! Ville bare takke alle som meldte seg på og det var hele 51 stykker som gjorde det! (det var 2 kommentarer på innlegget som ikke var relevant til giveawayen)

Etter å fått hjelp av random.org ble det den heldige vinneren nr 9 som meldte seg på. Gratulere Mai Lene Bøkene "Giftige Hjerter" av S.B Hayes og "Hånden som først holdt min" av Maggie O'Farell blir sendt til deg etter jeg har fått postadressen din via emailen min(ninacg89@gmail.com).


Tusen takk til alle de andre som deltok på denne giveawayen! Jeg skal nok arrangere flere av disse i fremover! Det er fint å kunne spre bokglede! 

Ha en fin helg videre alle sammen!

1 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger

Gratulerer til vinneren!:)

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...