CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 19. februar 2012

Jeg vant!

For et par dager sin deltok jeg på en konkurranse/Giveaway hos Kasiopeiias bøker der man kunne vinne en bok( "Domino" av Iselin C. Hermann).   På fredagen fant jeg ut av jeg var den heldige vinneren! Alltid stas å vinne og jeg gleder meg til å få lest den. Men før den tid har jeg et par bøker å bli ferdig med.


Domino er en forelskelsesroman der alle har noe å skjule. Men hvem bedrar egentlig hvem? Og hva skjer hvis bare én av hemmelighetene blir avslørt? Domino er en romanlesers drøm: Ikke bare er den spekket med intriger og utroskap, løgn og bedrag, den er i tillegg fortalt med innsikt i et litterært språk av høy, internasjonal kvalitet. Og forfatteren kunne vel knapt valgt en mer velegnet ramme for en så lidenskapelig spenningshistorie enn nettopp betagende, frivole Paris.Først møter vi kirurgen Zephyr med sin vakre, men reserverte kone Manon. I nabohuset har forfatteren Toqué sin elskerinne Rose, som han akkurat har fått et hemmelig barn med. Sykepleieren Eric er overalt og vil bare gjøre det beste for alle. Mens fotografen Sabatine i forelskelsesrus forlater kunstnermann og deres to barn.

 Har noen av dere lest boka?

5 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger

Gratulerer!:) Kos deg med boken:)

Anonym

Gratulerer, det er alltid fint å vinne en bok! (Jeg vant også på en giveaway i helgen. Jippi!)

Jeg har ikke lest boken, men den så da riktig spennende ut. Kos deg! :-)

Nina C.

Takk :) Skal kose meg med boka!

Nina-Martine

Aldri hørt om den før, men hørtes ut som en mer min type bok :P

Nina C.

Hadde ikke hørt om denne boka før heller:) Men gleder meg til lese videre!

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...