CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 3. januar 2012

Utfordring: Off the Shelf 2012

Leste om denne utfordringen på Julies blogg og jeg tenkte at den passet midt i blinken for meg ettersom i fjor vokste antallet uleste bøker i min bokhylle en del.

Når jeg går innom bokhandlere/eller titter på nett etter bøker så skrur liksom den "fornuftig"delen av hjernen seg av. Den delen som skal si "Du trenge vel ikke den boka ettersom du har maaaange uleste som samler støv i bokhylla di?". Så da er det supert med sånne utfordringer!

Du kan lese mer om hva du må gjøre for å være med i utfordringen HER!Du trenger heller ikke å ha en blogg.



 Hva du mÃ¥ gjøre for Ã¥ delta/Regler:
  • Sette banneren ovenfor et sted pÃ¥ bloggen din der den synes(f.eks sidemeny). Husk at banneren skal linke til selve pÃ¥meldingssiden(http://bookishardour.com/off-the-shelf-completion/)
  • Skriv et innlegg om utfordringen og legg igjen direkte url til det innlegget i Mr.Linky pÃ¥ dette innlegget her!
  • Ikke ta med bøker du har kjøpt i 2012 i denne utfordringen,du skal kun ta med bøker kjøpt /anskaffet i løpet av 2011.
  • Utfordringen varer: 1.jan 2012-31.desember 2012,og du kan melde deg pÃ¥ helt inntil det er 2 uker igjen av 2012.
  • Du kan velge hvilken som helst sjanger ,og du trenger ikke Ã¥ skrive en forhÃ¥ndskrevet liste(valgfritt).
  • PÃ¥ pÃ¥meldingssiden er det oversikt over hvilket nivÃ¥ du kan ha din utfordring pÃ¥,og du kan nÃ¥r som helst endre antall bøker du vil lese fra din bokhylle. F.eks jeg velger nivÃ¥ "Trying – Choose 15 books to read"/AltsÃ¥ jeg velger 15 bøker jeg skal lese fra min bokhylle.
  • Du kan velge Ã¥ poste omtalene om bøkene du har lest hvis du vil,men det er ikke nødvendig. Hvis du vil kan du gjøre det pÃ¥ denne siden.
  • NÃ¥r du er ferdig med utfordringen kan du legge igjen url til innlegget som innholder oversikten over listen med bøker du er ferdig med pÃ¥ denne linken her! (AltsÃ¥ legg igjen direkte url i Mr.Linky pÃ¥ siden du kommer til).

Foreløpig har jeg ikke en klar liste over bøker jeg skal lese,men tenkte jeg skulle sette opp en liste "just for fun". Foreløpig velger jeg 15 bøker fra min "uleste" del av bokhylla og hvis jeg får god tid velger jeg flere.


Skal du delta på denne utfordringen?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...