CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 28. august 2012

En bokblogg får et nytt hjem

Da har jeg mikset og fikset på det nye "Hjemmet" til denne bokbloggen. Jeg hadde lyst på litt forandring og følte wordpress.com sin plattform passet meg best og ettersom jeg allerede er kjent med wordpress.com siden jeg har hverdagsbloggen der, så falt valget naturlig på det.  Men besøk gjerne det "nye" hjemmet ved å klikke på linken under eller https://ininasbokverden.wordpress.com/
Med bloglovin ble det noe krøll med og så de som fulgte meg via den gamle bloglovin på denne bloggen må på nytt følge meg HER! Vet ikke helt hva som gikk galt,men hvis jeg greier å ordne med den gamle sier jeg fra. Ellers så har jeg facebook siden til bokbloggen(link i menylinje ovenfor)
Håper alle sammen følger med videre og evt. skifter bloggadressen min hvis dere har link til meg i sidemenyen.:) Kommer ikke til å slette denne bokbloggen  her med det samme  tilfelle ikke alle har fått med seg endringen, men spre gjerne ordet videre hvis så.

På den nye bokbloggen skal jeg være flinkere med å delta på faste spalter, komme med kanskje noen egne spalter og masse annet. 

Ha en fin tirsdag videre alle sammen! 

2 kommentarer:

Nina-Martine

Har ikke vært noe flink til å lese blogger i sommer, og skal bli flinkere til å lese din "nye"! :D

Nina C.

SVAR TIL:

Nina Martine: Ikke jeg heller:) Synes sommerferien gikk superfort og pcen ble bare stående ubrukt :) Så fint å høre at du skal følge min "nye" bokblogg:)

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...