CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 8. juli 2012

Smakebit på en søndag /Delirium

Da er søndagen kommet og som vanlig på søndager her på bloggen skal jeg gi dere en smakebit på boka jeg holder på å lese. Det er bokbloggen Flukten fra virkeligheten som holder denne spalten fast hver søndag og det hele går ut at du skal skrive  en bloggpost hvor du deler noen setninger fra boken du leser nå. (PS::Vennligst ingen spoilere!!.) Legg inn linken til ditt innlegg her!
Denne søndagen trekker jeg frem en bok som jeg har blitt helt oppslukt av og liker godt det jeg har lest hittil. "Delirium" er skrevet av Lauren Oliver som også har skrevet boken "Before I fall". Dagens smakebit kommer fra s. 173

"Med et er jeg så redd at fortvilelsen legger seg som et trykk i magen og mellom beina ,og i  et vilt og latterlig sekund er jeg sikker på at jeg kommer til å tisse på meg .Fyrtårnet på Little Diamond Island slår seg på og skjærer med en bred stråle gjennom vannet ,som en enorm anklagende finger: jeg er livredd for å bli fanget i strålen ,livredd for at den skal peke mot meg ,og at jeg vil høre de virvlende rotorene til de statelige helikopterne og stemmene til regulatorne som roper gjennom roperter : "Illegal aktivitet, Illegal aktivitet". Det virker som stranda er håpløs og umulig langt borte.Jeg skjønner ikke hvordan vi kom oss så langt ut."

Les flere smakebiter her! Kanskje du oppdager en ny bok som du kan lese! 

- Les også forfatterintervjuet med Eirik Husby Sæther her!

14 kommentarer:

Siljeblomst

Tusen takk for spennende smakebit, Nina! Jeg fikk også denne i posten og ser frem til å lese den. Ønsker deg en fin søndag :-)

Birthe

Fin smakebit! Lauren Oliver har jeg ikke lest noe av ennå, men etter smakebiten å dømme kan jeg godt skjønne at du er oppslukt av boken.
Ha en fin søndag :)

Monika

Tack för en spännande smakbit!

Beathe

Tusen takk for smakebiten:-) Denne boken har jeg på ønskelisten min. Ha en fin Søndag Nina:-) Fint layout på bloggen din forresten.

Lotten

Tack för smakbiten! Ingen författare jag kände till innan faktiskt.

Anja

Veldig bra bok, leste den tidligere i år. Kos deg :)

Nina C.

SVAR TIL:

SILJEBLOMST: Du får kose deg med med Delirium når skal lese den:) Jeg liker godt det jeg har lest hittil:D

MELUSINE:takk,du får ha en fin søndag også:) Anbefaler å sjekke ut "Delirium":) Liker somsagt godt det jeg har lest hittil:)

BEATHES BOKHYLLE: Takk, fikk lyst på litt lysere design enn den andre jeg hadde:) du får ha en fin søndag!

LOTTEN: Bare hyggelig:) Lauren Oliver er en flink forfatter:D

ANJA: Takk,skal kose meg videre med boka:) Ha en fin søndag!

Gråbekka

Hehe, skvatt litt når jeg kom inn her, trodde jeg hadde rotet meg bort til meg selv en stund:) Herlig fin layout kan jo ikke klage på den:)Takk for smakebiten!:) Gleder meg til å kaste meg over disse bøkene jeg også. Ha en flott søndag!:)

Isabella

Har nettopp fått denne boken i postkassen, så gleder meg til å lese den:) Fin blogg :)

Unknown

Takk or spennende smakebit :)
Ønsker deg en glad dag!!
Klem fra Pia

Julie

Jeg fikk denne i posten jeg også, men jeg har allerede lest den på engelsk. Likte den godt. Takk for smakebiten! :)

Ann Kristin

Takk for smakebiten. Lauren Oliver er flink forfatter så jeg gleder meg til å lese denne boka jeg og. :)

Birthe

Jeg så at boken fikk gjennomsnittlig terningkast 5 på bokelskere, og ellers får den gode skussmål i omtaler rundt om - så nå har jeg satt den på listen over bøker å lese. Takk for tips :)

Nina C.

SVAR TIL:

GRÅBEKKAS BLOGGER: hehe, vi har samme design nå. Synes det var stilig!:)

BOOKNOOK:Du får kose deg med boka når du får begynt på den:) Liker den kjempe godt:)

PIA:Bare hyggelig:) håper du hadde en fin søndag!

JULIE: Skjønner at du liker Delirium:) Har kommet godt igang og gleder meg til å lese videre i bokserien:)

ANN-KRISTIN: Helt enig at Lauren Oliver er en flink forfatter:)

MELUSINE: Så bra:) Så at den hadde fått bra på bokelskere også:) Rimlig bra på goodreads hvis jeg ikke husker feil. Du får kose deg med boka når du får lest den! Liker den godt!

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...