CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 1. mars 2012

Enkelte bøker...

Tar meg rett og slett med storm. Her om dagen mottok jeg et anmeldereksemplar av "Mørk Engel" av Laini Taylor fra Bazar.Etter å lest utrolig mange bra og positive omtaler om denne boka måtte jeg sjekke den ut før jeg la meg om kvelden på tirsdagen. Før jeg visste ordet av det hadde et par timer gått og jeg var plutselig over 100 sider inn i boka før søvnen tok tak i meg.

Er ikke helt ferdig med den ennå,men regner med at det tar ikke lange stunden.
Så akkurat nå har jeg tatt en minipause fra de andre bøkene jeg leser så jeg kan lese ferdig denne her. Boka ovenfor er kjempe spennende.

Noen av dere som har lest boka?

10 kommentarer:

Beathe

Denne vant jeg for noen uker siden på forlagets facebook side, jeg leste den ferdig i går. Dette er en bok jeg ikke hadde plukket ut selv men etter å ha lest flere omtaler av denne ble jeg nysgjerrig på den, er glad for at jeg fikk lest den:-)

Anonym

Så morsomt! Har veldig lyst å lese denne.

Nina C.

Så bra at du har lest den ferdig:) Har ca 100 sider eller så igjen.:)

Nina C.

Anbefaler denne her boka:) Er ikke helt ferdig ennå,men liker den kjempe godt!

Gråbekka`s Blogger

Har ikke lest boka, men har den liggende og jeg gleder meg masse og lese den også:)

MoonStar

Såå bra :)
Har ikke selv lest den. Ikke en bok normalt jeg ville plukket opp. Men etter alle de utrolig bra anmeldelsene rundt omkring. Står den nå høyt på ønskelista :)

Nina C.

Anbefaler den boka:) ble ferdig med den i går(fredagen). Skal skrive en bokomtale om den snart:)

Nina C.

Er ferdig med den nå,og skal få skrevet bokomtale! det er en flott fantasy bok:) Så den anbefales!

Julie

Denne har fått mye skryt rundt omkring. Man kan jo ikke unngå å bli nysgjerrig. ;)

Nina C.

Ja, den har fått veldig bra kritikk rundt omkring i bokblogger verden. Jeg prøver å "nullstille" mine forventninger før jeg starter ettersom jeg har lest bøker som har vært lovprist,som ikke har holdt helt mål.Men denne her holdt mål:)
Skal publisere en bokomtale om "Mørk Engel" i morgen:)

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...