CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 31. januar 2012

Utfordring : Mystery and Suspense Reading Challenge 2012

Kom over denne utfordringen på bokbloggen Book Chick City og tenkte jeg skulle melde meg på denne utfordringen. Les mer her om den!

 

Regler for å være med:
  • Du mÃ¥ lage et innlegg hvor du linker til pÃ¥meldings siden til utfordringen, samt ha bilde ovenfor som linker til samme pÃ¥meldings side i din sidemeny.
  • Utfordringen gjelder fra : 1.januar 2012 til 31.desember 2012(du kan nÃ¥r som helst melde deg pÃ¥)
  • To nivÃ¥er( enten velger du 12 bøker/24 bøker)
  • Er ikke nødvendig med Ã¥ ha en forhÃ¥ndslaget liste med bøker du skal lese.
  • Lydbøker telles ikke,men alle andre formater er tillatt
  • Er du usikker pÃ¥ hvilken sjanger som gjelder for "Mystery and suspense" utfordringen kan du sjekke oversikten her!
  • Er ikke nødvendig at du har blogg for Ã¥ delta i utfordringen. Du kan f.eks delta via Goodsreads.com eller Amazon.com. 

Denne utfordringen passer midt i blinken for min del ettersom en av mine lesermål for i år er å lese med Krim og Spenningsbøker.

Jeg kommer til å velge NIVÅ 1 med 12 bøker først og fremst. Skal lage en listen etterhvert som jeg får sjekket gjennom bokhylla mi og kanskje ta meg tur innom det lokale biblioteket.

..men det kan jo hende at jeg øker antall bøker og tar nivå 2. Somsagt bare kanskje.

Er det en utfordring du vil melde deg på?
 


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...