CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 29. desember 2011

Leseråret 2011

Tenkte jeg skulle oppsummere mitt leserår som har gått. 2012 nærmer seg med stormskritt og jeg håper det vil bli et supert leseår for min del. 

Denne bokbloggen ble opprettet for over 1 måned siden og siden da har jeg ikke vært den mest flittigste leser. Men jeg skal skjerpe meg og få lest en del i tiden fremover.

I 2011 leste jeg totalt 25 bøker og det er noe jeg skal forandre på i 2012. Jeg skal melde meg på "Book Chick City 100+ books in a year" utfordring og få lest mer.

Jeg elsker å ta et dypdykk i bøkenes verden og det er et lite avbrekk fra omverden føler jeg. En tid for meg selv.
Noen av bøkene jeg har lest.

Ettersom jeg begynte med denne bokbloggen for 1 mnd siden har jeg ikke alle bokomtalene/anmeldelsene på denne bloggen,men for de som har lyst å ta et dypdykk i litteratur kategorien på min hverdagsblogg kan dere trykke her!

Vil også takke de som har begynt å følge denne bokbloggen og for all besøk! Ser frem mot et fint 2012 og håper at det vil bli et fint leser år for både dere som titter innom.

Hvordan var ditt leserår?
 

4 kommentarer:

Bokelskerinnen

Jeg har hatt mange store leseopplevelser, men ikke klart alle lesemålene mine. Hvordan klarer du å lage et bilde hvor du får alle bøkene ved siden av hverandre? Det er veldig stilig.

Nina C.

@Bokelskerinnen: Så bra at du har hatt mange store bokopplevelser! Håper du greier dine lesermål for 2012.

Jeg lagde sånn bildeoversikt på photoscape. Tok å minsket bokbildene jeg fant på google o.l:)

Kristel

Lest 52 bøker jeg, og holder på med 2 nå.

http://www.3hjerter.com/?p=1992

Nina C.

@Kristel: Kjempe flink du har vært!:)

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...