CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 31. desember 2011

Godt nyttår!

 

Ville bare titte innom denne bokbloggen å ønske alle sammen et godt nyttår! Håper alle får en kjempe fint 2012 og at det blir et bra leseår for alle bokelskere!
Jeg leser forøyeblikket et leseeksemplar fra Gyldendal som kommer ut i midten av januar 2012. Jeg ble kjempe glad for å være en av mange bokbloggere som får lest denne nye ungdomssatsningen til Gyldendal

Boken heter "Sirkelen" og er skrevet av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren. Når den kom ut i Sverige ble den fort populær og det er Gyldendal som her i Norge vant budrunden for å publisere boka her i Norge.


Nå greier jeg ikke å legge fra meg boka og i går ble det lite søvn pga jeg la meg ikke før halv fire om natten.

"Piratenes Historie" av Robert Hermansson tar jeg en liten pause fra sÃ¥ jeg fÃ¥r lest ferdig "Sirkelen". 

Nok bokbabling! Vi blogges i det nye året!

Denne bloggen har forresten fått seg en facebookside og greier! Klikk her for å følge den!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...