CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 15. desember 2011

Boktema: Denne boken leser jeg nå

Torsdagen har kommet for å bli og det er på tide med "Boktema" hos Anettes Bokboble. Denne torsdagen er det temaet "Denne boken leser jeg nå".


Jeg holder fremdeles med boken "Piratenes Historie-fra antikken til idag" av Robert Hermansson. Har ikke fått tid til å sette meg ned å lese videre siden forrige uke. Har blitt bitt av "strikke dilla" og har holdt på med ulike strikkeprosjekter iløpet av uka.

Denne boka tar for seg som tittelen tilsier Piratenes historie og vi får blitt gjennom en "reise" fra antikken ( Cæsar/Augustus) og den jobber seg kronologisk fremover mot nåtid.
Jeg har ikke kommet mer en underhalveis eller så,og noe av grunnen til det har gått litt treigt er vel måten boken har blitt oversatt fra svensk til norsk på. Men bortsett fra det er denne boka veldig interessant å lese.

Glad jeg kom over denne boka i Sverige for et par uker siden og jeg betalte ikke mer enn 99 SEK for den(på tilbud). I Norge må du ut med nesten 260 kr eller mer for boken.
Regner med å bli ferdig med denne her iløpet av denne uka og da vil det vanke en bokomtale! Så stay tuned!



Klikk her for å lese mer boktema innlegg hos Anette!


Hvilken bok leser du for øyeblikket?
Sleng deg med på boktemaet her!


6 kommentarer:

Siljeblomst

Jeg leser Herlig Uærlig av Ally Carter, morsom og lettlest :-)

Elin

Høres spennende ut:)

Anette

Spennende! Denne boken har jeg ikke hørt om før :)

Nina-Martine

Heh, var den svensk? Det innså jeg faktisk ikke :p

Har enda ikke fått begynt på en ny bok, holder på å lese bladsamlingen min som samler seg fort opp, og som jeg tar mellom hver bok jeg leser :p

Nina C.

@ Siljeblomst: Høres ut som en fin bok:)
@ Elin: Den er det:) Veldig spennede og interessant:)

@ Anette: Den er spennende ja=) Tror det ikke er mange som har hørt om den. Kanskje ikke hatt så mye blest om den.

Nina C.

@ Nina M: Ja,hehe. Men er oversatt til norsk:) Heldigvis! hehe.

Har også en bladhaug som vokser seg høyere:)

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...