CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 20. november 2011

Smakebit på en søndag #46

Trodde først at jeg ikke skulle få mye pctid ettersom nevøen min var på overnattingsbesøk,men fikk jammen meg litt tid likevel.

Smakebit på en søndag er et konsept som Flukten fra virkeligheten har hver søndag og det går ut på at du skal gi en liten smakebit av boka du leser for øyeblikket og deretter ligge igjen linken på innlegget ditt her!
ps: du må ikke avsløre alt for mye av handlingen,så velg avsnitt eller et par linjer som ikke avslører så mye!

For øyeblikket fordyper jeg meg i enkel og lettlest bok. Jeg leser "The Secret Dreamworld of a Shopaholic" og ukens smakebit er fra s. 32

"Part of my brain know I've got plenty of time to get til Denny and George before it closes.Another part knows that even if I don't make it ,it's unlikely the blonde girl will sell my scarf to someone else.But the possibility is there .So until I've got that  scarf in my hand I won't be able to relax."




Hvilken bok leser du for øyeblikket?

 -Følg denne bloggen via bloglovin!


3 kommentarer:

Mari

Hei Nina,

Så hyggelig at du slenger deg med. Etter et par poster kommer det nok helt sikkert flere innom :) Kjempefin bokblogg du har fått deg.

Fin smakebit. Jeg har lest boken, dessverre falt den ikke helt i smak. Tror jeg hadde likt den bedre om hovedpersonen faktisk hadde lært noe gjennom den første boken.

Vil forresten anbefale deg å skru av "Word verification", Blogger har en innebygget funksjon som plukker opp så og si alt av spam-kommentarer. Min erfaring er at folk ofte har lettere for å legge igjen kommentarer om de slipper å måtte skrive inn en godkjenning før kommentaren postes.

Nina-Martine

The green scarf, hehe :p Har faktisk denne boken, og den neste i serien, liggendes et sted, og begynte så vidt å lese på den, men det var et eller annet som fikk meg til å legge den fra meg. Gleder meg til å høre hva du syntes om den, for kanskje jeg skal prøve på nytt!

Nina C.

@Mari: Takk for kommentaren! Har ikke vært borti noe "chic-lit" før,og tenkte dette var en fin start! Koselig at du likte bokbloggen! Fremdeles litt uvant med blogspot platform,men blir nok vant til et!

Skal skru av word verification! takk for tipset!

@ Har ikke kommet så særlig langt videre i boka. Er spent å se hvordan det uvikler seg. Leser vanligvis ikke så mye chic-lit,men tenkte jeg skulle sjekke ut sjangeren!hehe

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...